امیر برات نیا

سایت شخصی

امیر برات نیا

سایت شخصی

باسمه تعالی

یکی از تأکیدات و دغدغه های مهم مقام معظم رهبری مدظله العالی سبک زندگی اسلامی و اجرای احکام حیات بخش اسلام عزیز در رفتار های فردی و اجتماعی آحاد جامعه اسلامی است. پیامبراکرم صلی الله علیه وآله وسلم و اهل بیت مکرمشان علیهم السلام عمل به احکام و فرامین دین مبین اسلام را تنها راه ساختن جامعه می­دانند؛ چراکه خوشبختی و سعادت و رستگاری انسان در گرو تسلیم شدن و بندگی خدا است. آشنایی با احکام نورانی اسلام در عصر حاضر با استفاده از رساله­های عملی مراجع برجسته و عالیقدر عالم تشیع بعنوان متخصصین طراز اول علوم دینی و معارف اهل بیت علیهم السلام در عصر غیبت حضرت امام مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف میسر می باشد. آموزش و پرورش نیز در اجرای مسئولیت مهم و ذاتی خود در آشنا ساختن دانش آموزان با معارف اسلامی، هر ساله اقدام به برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز بعنوان یکی از بسترهای مناسب برای ورود دانش آموزان به این عرصه مهم می نماید. در همین راستا برای برگزاری مسابقات احکام در دوره های متوسطه اول و دوم با توجه به سرفصل های تعیین شده از طرف وزارت متبوع جزوه ای با محتوای آشنایی با بعضی از مسائل ضروری احکام رساله عملیه  به نام «راه رستگاری» به همراه مواردی از اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری مدظله العالی دراختیار دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات قرار داده می شود. امید است مورد قبول درگاه احدیت قرار گیرد.

توجه: نظر به ضرورت خلاصه بودن مطالب برای اجرای مسابقات دانش آموزی توصیه می شود دانش آموزان برای آشنایی بیشتر حتما" به رساله های عملیه مراجع تقلید خود مراجعه نمایند.

جهت دریافت جزوه احکام از لینک زیر دانلود نمایید.

دریافت
حجم: 56.5 کیلوبایت
توضیحات: جزوه احکام ویژه مسابقات فرهنگی و هنری سال 1394

موافقین ۰ مخالفین ۰ 15/12/01
امیر برات نیا

عبدالمطلب برات نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی