امیر برات نیا

سایت شخصی

امیر برات نیا

سایت شخصی

جغرافیا چیست؟ 1

Saturday, 19 October 2019، 10:59 PM

نقشه جهان

#جغرافیا چیست؟

همیشه این سوال برای کسانی که با یک جغرافیدان گفتگو می کنند مطرح بوده است که جغرافیا چیست؟

من سعی می کنم هر از گاهی تعاریف کنونی از جغرافیا را برایتان ترجمه کنم و در اخیتار شما قرار دهم. اگر دوست داشتید سایت را به دیگران معرفی کنید و از من حمایت نمایید.

تعریف اولی که انتخاب کردم از سایت: http://worldatlas.com  می باشد.

جغرافیا: موضوعی جذاب و رشته ای است علمی که به مطالعه اشکال زمین، اقیانوس ها، محیط زیست و اکوسیستم ها، و هم چنین به مطالعه و بررسی تعامل و کنش بین جوامع انسانی و محیط زیست شان می پردازد. واژه جغرافیا از نظر ادبی یعنی «نوشتن درباره زمین».

#امیربرات_نیا

موافقین ۰ مخالفین ۰ 19/10/19
امیر برات نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی