امیر برات نیا

سایت شخصی

امیر برات نیا

سایت شخصی

گل سرخ من

Saturday, 30 December 2017، 12:02 PM

گل سرخ من

سلام

تو خودت یک بغل گل سرخ زیبا و خوش بویی

 

خوابیدم

در خواب های بیداریم

به تو فکر کردم

به خودم کم تر

به بودن با هم بیش تر

 

به رفتن زیر درخت انار

به رفتن لای شب بوها

به نوازش گیسوانت

وقتی شلال روی شانه هایت می گسترانی

و شانه های سفید و زیبایت

زیر آن سیاهی محض

نوری می شود

برای رسیدن به چشمه حیات


گل انار باغ وجودت

در کنار بغل گل سرخ

تلالویی سحر آلود دارد

 

تو طراوت سرخی

در سبزه زار روزگار

و من

بودنم را برای بودن با تو می خواهم،

#امیربرات_نیا

۸دی ۹۶

نظرات  (۲)

30 December 17 ، 12:11 Minagol Minagoli
چه زیبا
30 December 17 ، 12:12 Minagol Minagoli
تو طراوت سرخی....👌

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی