امیر برات نیا

سایت شخصی

امیر برات نیا

سایت شخصی

رضایت مشتری

Saturday, 19 October 2019، 09:10 AM

#معرفی مقاله

در صورت تمایل به دریافت اصل مقاله به لینک زیر بروید:

https://www.magiran.com/volume/141245

رضایت مشتری[1]

ابزارهای جدید قدرتمند نظرات مشتریان را دریافت می کنند و آنها را مورد بررسی قرار می دهند.

کانون توجه ابزارهای داده های انبوه بر صدای مشتری است.

نویسندگان: کیت باورز[2] و تینا وی. پیکرل[3]

برگردان به فارسی: عبدالمطلب برات نیا ، کارشناس ارشد جغرافیا و برنامه ریزی

حقایق موجود

  • ابزارهای  داده های انبوه اقیانوس اطلاعات انبوهی که در ورای داده های متنی فاقد ساختار وجود دارد را می توانند بخوانند و آنها را طبقه بندی نمایند.
  • جمع آوری اطلاعات و ثبت و ضبط آنها به صورت متنی می تواند خواسته های دقیق و پیچیده صدای مشتریان در این مقاله به اختصار آنرا (VOC)  خواهیم نوشت-  را به ما نشان دهد و فرصت های جدیدی که می تواند باعث بهبود کارمان شود را برایمان برجسته کند.
  • نویسندگان مقاله هشت توصیه در رابطه به استراتژی صدای مشتری معرفی می کنند که با تکنیک های موجود در نرم افزار Quality 4.0 ترکیب گردیده است و باعث خواهد شد تا تمرکز اصلی تان را به نگرانی های اصلی و واقعی مشتری(VOC) حفظ نموده آنها را درست درک کنید.
 

[1] CUSTOMER SATISFACTION

[2] Keith Bowers

 

[3] Tina V. Pickerel

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی